وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

عکس ماشین مازراتی

عکس ماشین,ماشین,ماشین مازراتی,قیمت انواع ماشین مازراتی,عکس‌های انواع ماشین مازراتی,گران قیمت ترین ماشین دنیا,گرانترین ماشین دنیا,عکس گرانترین ماشین دنیا …ماشین مازراتی,عکس ماشین مازراتی,ماشین مازراتی جدید ۲۰۱۵,اتومبیل مازراتی,ماشین مازراتی جدید,ماشین مازراتی ۲۰۱۵,تصاویر خودرو مازراتی,خودرو مازراتی,ماشین …

photos-maserati-car

مازراتی صدمین سالگرد فعالیت خود را با رونمایی از کانسپت ۲+۲ Alfieri در نمایشگاه ژنو۲۰۱۴ جشن گرفت. نام این کانسپت از برجسته‌ترین عضو خانواده مازراتی گرفته شده که یک قرن پیش Officine Alfieri Maserati را در بولونیای ایتالیا تاسیس کرد. خوشبختانه این مدل خیره‌کننده کاملا واقع‌گرایانه ساخته شده و یک نمونه کاربردی به حساب می‌آید.

 

این مدل توسط گروهی از طراحان جوان و مستعد مازراتی زیر نظر مارکو تنکون و تحت نظارت لورنزو راماچوتی در تورین طراحی شده و از ساختار و خصوصیات مدل‌های آینده این برند خبر می‌دهد.اگر مدل‌های کواتروپورته جدید و گیبلی، کمپانی را به سمت ساخت سدان‌های ۴ درب لوکس و اسپرت سوق داد، آلفی‌یری ذاتا به وجود آمده تا به همگان یادآور شود که مازراتی پیشینه‌ای قوی در زمینه مسابقات و خلق جی.تی‌های عجیب و غریب دارد.

شکی نیست که کانسپت آلفی‌یری نماینده حقیقی نام مازراتی است. آلفی‌یری با طراحی صیقلی و ایتالیایی ۲ +۲ مانند ۱۹۵۷ ۳۵۰۰ GT، ۱۹۵۹ ۵۰۰۰ GT و ۱۹۶۹ Indy قبل از آن است و به وضوح بر DNA مسابقه‌ای مازراتی تأکید دارد.آلفی‌یری که از شخصیتی اسپرت‌تر از گرندتوریسمو برخوردار است، ابعادی را ارائه می‌کند که برای گرنداسپرت‌های آینده بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

 

مانند هر کانسپت دیگری تمایل فراوانی برای به تولید رسیدن این مدل وجود دارد. این مدل از آغاز با چنین هدفی طراحی شده است. به گفته لورنزو راماچوتی این مدل ممکن است به همین صورت یا با اندکی تغییر تولید شود.یکی از جذاب‌ترین خودروهای همه زمان‌ها یعنی مازراتی A6 GCS-53 که توسط پینین فارینا در سال ۱۹۵۴ طراحی شده است، منبع ارزشمند و الهام‌بخش طراحان آلفی‌یری بوده است.

این مدل به مراتب بیشتر از یک خودروی مسابقه‌ای نادر برای راننده‌های شیک پوش بود و شاهکار طراحی صنعت خودروسازی به حساب می‌آمد. همچنین آخرین خودرویی است که پینین فارینا پیش از بازگشت در دهه اول قرن ۲۱ با کواتروپورته و گرندتوریسمو برای مازراتی طراحی کرده است.آلفی‌یری روی شاسی گرندتوریسمو MC Stradale با فاصله دو محور کوتاه‌تر (۲۴ سانتی متر) قرار گرفته است.

طول آن ۴۵۹۰ میلی‌متر، فاصله دو محور ۲۷۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۳۰ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۲۸۰ میلی‌متر است.زیر بدنه براق این خودرو موتور ۴٫۷ لیتری، ۸ سیلندر و V شکل تنفس طبیعی از مارانلو نهفته است که ۴۶۰ اسب بخار قدرت (در دور موتور ۷۰۰۰ دور در دقیقه) و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور(در دور موتور ۴۷۵۰ دور در دقیقه) تولید می‌کند و یک جعبه دنده الکترو فعال شش سرعته MC به موتور جفت می‌شود.

 

ساختار ترانس‌اکسل گرندتوریسمو یک تقسیم وزن ارتقایافته جلو به عقب به آلفی‌یری بخشیده است. دیسک‌ترمزهای کربن سرامیکی آلفی‌یری به طور مستقیم از گرندتوریسمو MC Stradale گرفته شده و با کالیپرترمزهای برمبو آبی رنگ زیبایی ترکیب شده‌اند.و در نهایت به لطف خروجی اگزوز خاص آلفی‌یری این موتور نیرومند چنان صدای نفس‌گیری تولید می‌کند که هرگز از خاطر شنونده پاک نخواهد شد.

photos-maserati-car

photos-maserati-car

photos-maserati-car

photos-maserati-car

photos-maserati-car

photos-maserati-car

اتومبیل مازراتی

عکس ماشین مازراتی

اتومبیل مازراتی

ماشین مازراتی

اتومبیل مازراتی

ماشین مازراتی

 

تصاویر ماشینهای مازراتی

ماشین مازراتی

 

اتومبیل مازراتی


منبع:http://mehrmihan.ir/photos-maserati-car/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • sara sara1