وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

کارت های دست ساز:

امروزه وسایل دست ساز مانند لباس های دست دوز،اقلام بافتنی دست بافت،هدایای دست ساز، کارت های دست ساز و … بسیار متداول شده است و مورد علاقه ی اکثر مردم می باشد. اما ما در اینجا میخواهیم فقط به بحث در مورد کارت های دست ساز بپردازیم. در اینجا تعدادی زیادی از انواع کارت ها در رنگ ها،طرح ها ،اندازه ها و شکل های مختلف وجود دارد. در اینجا نمونه های بسیار زیبا از این کارت ها را مشاهده می کنید که می تواند الهام بخش مناسبی برای کسب ایده های جدید برای ساخت یک کارت دستی باشد. ببینید و لذت ببرید.

کارت هایی با پیام های ساده:

کارت ها معمولا برای بیان احساسات و عواطف استفاده می شوند. برای بیان احساسات گاهی از کلمات استفاده می شود و گاهی هم از نشانه های مختلف مانند قلب،گل، سبد پر از قلب،حیوانات بامزه،کیک و … استفاده می شود. کارت هایی که درزیر نشان داده شده اند  با استفاده از کاغذ دست ساز و یا گل های مصنوعی به علاوه یک پیام ساده و کوتاه مانند Happy Birthday, Missing u, I Love You و… تزئین شده اند.

کارت تبریک تولد دست ساز:

Happy Birthday

the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers

چه چیزی میتواند از این جذاب تر باشد که شما بادست های خود برای دوست،مادر،پدر، خواهر، برادر و یا هرکسی دیگر یک کارت تبریک تولد بسازید؟ نظر شما در مورد این کارت های دست ساز چیست؟ رنگ فیروزه ای یک رنگ زیبا و جذاب برای این کارت های دست ساز می باشد. استفاده از یک صفحه چاپی خال خالی روی این کارت باعث افزایش زیبایی کارت می شود. ترکیب رنگ فیروزه ای و هلویی یک ایده ی بسیار خوبی می باشد.

کارت های دست ساز یا طرح گل های رنگی

the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers

این کارت سفید با گل های مصنوعی در رنگ های مختلف تزئین شده است. استفاده از مروارید و تزئین آن با تور سفید جلوه ی زیبایی به این کارت می دهد. این سبد پر از قلب های رنگی بیانگر تمام احساسات و عشق ما می باشد. این کارت مناسب برای تبریک سالگرد، تولد و .. می باشد.

کارت دست ساز …..I LOVE YOU BECAUSE

the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers

کارت های دست ساز بیشتر به کسانی که شما بسیار زیاد آنها را دوست دارید داده می شود . این کارت های دست ساز“I love you… because” این فرصت را به شما میدهد دلایل دوست داشتن خود را به طرف مقابلتان بیان کنید. در هر گلبرگ شما میتوانید یک دلیل از دوست داشتنتان را بیان کنید. در مرکز کارت شما میتوانید نسبتتان را با شخص، نام طرف که شما میخواهید این کارت را به او هدیه دهید بعد از  “I love”  و قبل از “because”  بنویسید.

ایده های کارت های دست ساز زیبا با طرح گل:

the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers

یکی دیگر از ایده ها برای کارت های دست ساز ، کارت طراحی شده با استفاده از کاغذهای رنگی در رنگ های بنفش و بژ ،سبز، صورتی، سفید می باشد. شما اگر به این تصویر با دقت نگاه کنید ایده های جامعی از این مدل خواهید گرفت.

ایده های کارت دست ساز با استفاده از مروارید و روبان:

the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers

در این مدل گل سفید با استفاده از روبان ابریشمی ساخته شده است. هم چنین مروارید های کار شده روی روبان باعث زیبایی و شیک تر شدن این کارت گردیده است.  شما میتوانید از این کارت برای ارسال پیام تبریک استفاده کنید. کارت عروسی،روبان، مروارید ،قیچی،چسب مایع و … در همه ی خانه ها وجود دارد. شما فقط باید از این وسایل عاقلانه و با سلیقه استفاده کنید.

امیدواریم این ایده ها مورد پسند واقع شده باشند و از این مدل ها برای ساخت کارت های دست ساز مورد نظر خود و بیان احساسات خود به خوبی الهام گرفته باشید.

مدل های جدید و فانتزی انواع کارت پستال دست ساز زیبا با طرح های شیک،ساخت کاردستی کارت تبریک. کارت تبریک سال نو با طرح راه راه، روبان و دکمه، کارت تبریک دست ساز. کارت تبریک مدل ساده و زیبا،طرح کارت پستال های دست ساز ساده و زیبا با نقش گل،کارت تبریک های زیبا،مدل های جدید و فانتزی انواع کارت پستال دست ساز زیبا با طرح های شیک و متفاوت،کارت پستال کارت گل کارت پستال های دست ساز با گل،کارت تبریک گل, تصاویر کارت پستال گل،کارت پستال های دست ساز. تصاویر کارت پستال دست ساز, شیک ترین کارت پستال های دست ساز …

منبع: http://mehrmihan.ir/the-idea-of-making-greeting-cards-invitations-etc-handmade-with-flowers/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • sara sara1