وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

چگونه برای اتاق نشیمن کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟؟

اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن منزلتان را دارید، ممکن است که بخواهید تغییرات را از دیوارها شروع کنید. برای دکوراسیون دیوارها گزینه های زیادی وجود دارد که نقاشی کردن و استفاده از کاغذ دیواری بیشتر از سایر گزینه ها رواج پیدا کرده است. بسیاری از افراد در چسباندن کاغذ دیواری به خاطر اینکه می ترسند نتیجه ی کار را دوست نداشته باشند، شک دارند. به هر حال راه هایی وجود دارند که به شما در انتخاب کاغذ دیواری مناسب کمک خواهند کرد.

تصویر زمینه کاغذ دیواری

اولین نکته ای که شما باید به آن توجه کنید انتخاب تصویر زمینه است. باید تصمیم بگیرید که کاغذ دیواری در اتاق نشیمن شما قرار است نقطه ی کانونی دکوراسیون باشد و یا اینکه قرار است یک تصویر زمینه ی محو و مات داشته باشید که خیلی به چشم نیاید. اگر قرار است کاغذ  دیواری شما نقطه ی کانونی دکوراسیون نباشد باید یک طرح و رنگ مات و محو داشته باشد و اگر قرار است نقطه ی کانونی  باشد باید تصویر آن به قدری خیره کننده باشد که نگاه ها را به سمت خود جذب کند.

تصمیم گیری در ارتباط با این موضوع مشخص خواهد کرد که چه بافت و رنگی برای کاغذ دیواری شما بهتر است. در هنگام انتخاب تصویر زمینه توجه به این دو رکن بسیار پراهمیت است. به هر حال، مهم ترین موضوع انتخاب نوع تصویر زمینه ی مناسب دکوراسیون شما است.

انتخاب رنگ صحیح

قبل از اینکه شما تصویر زمینه را انتخاب کنید،باید تصمیم بگیرید که چه رنگی برای کاغذ دیواری را بیشتر می پسندید و به آن علاقه دارید. رنگ کاغذ دیواری باید به خوبی با دیگر رنگ های موجود در اتاق هماهنگی و سازگاری داشته باشد. همچنین فقط نباید به رنگ اصلی فکر کنید بلکه میزان شدت رنگ را هم باید در نطر داشته باشید.

اگر تمایل دارید که یک دکوراسیون با رنگ های  سرد و مات داشته باشید، یک کاغذ دیواری با رنگ روشن انتاب کنید. اگر رنگ مبلمان شما مات است، یک کاغذ دیواری مات هماهنگی خوبی ایجاد نخواهد کرد. البته رنگ های خنثی معمولا با هرترکیب رنگی جور درمی آیند.

انتخاب بافت صحیح

بافت می تواند نقش مهمی را در انتخاب تصویر زمینه شما بازی کند. اگر کاغذ دیواری شما رنگ خنثی داشته باشد، بافت کاغذ دیواری تنها عاملی است که باعث خواهد شد کاغذ دیواری شما با نقاشی کردن دیوارها که از یک الگوی یک دست و منظم پیروی می کند، متفاوت به نظر برسد. بافت کاغذ دیواری هم دارای الگوی و طراحی خاصی است. پس در انتخاب بافت کاغذ دیواری هم محتاط باشید.

تست کاغذ دیواری روی یک دیوار

پس از اینکه کاغذ دیواری مورد نظرتان را انتخاب کردید، تنها یک رول از آن را خریداری کنید و روی دیوار بچسبانید تا نتیجه ی کار را به طور واقعی ببینید و متوجه شوید که آیا آن طور که می خواهید به نظر می رسد یا خیر…

بسیاری از فروشندگان با استفاده از تصاویر سه بعدی قصد دارند نتیجه ی کار  را به شما نشان دهند، اما گول نخورید!! این نتایج دقیقا آن چیزی نیست که قرار است در اتاق شما رخ دهد. در اتاق نشیمن شما، نورپردازی مصنوعی و میزان نور خورشید که وارد اتاق می شود، ممکن است شیوه ی نمایش کاغذ دیواری را تغییر دهد.

 انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق نشیمن ممکن است کمی دشوار باشد. شما انتخاب های زیادی دارید، مهم نیست که کاغذ دیواری ها را از چه کسی می خرید؛مهم این است در زمانی که صرف می کنید بهترین کاغذ دیواری را به لحاظ  رنگ، بافت و سازگاری با محیط اتاق انتخاب نمایید.

با در نظر گرفتن همه ی این عوامل شما قادر خواهید بود کاغذ دیواری ای را انتخاب کنید که باعث شود خانه ی شما تا سال ها زیبا و جذاب به نظر برسد. به گونه ای که شما تا مدت ها دوست نداشته باشید کاغذ دیواری تان را با مدل و طرح جدیدتری جایگزین کنید.

در ادامه تعدادی از جدیدترین طراحی های کاغذ دیواری سال ۲۰۱۷  به سبک کشور مالزی را به شما نشان خواهیم داد که امیدواریم در انتخااب کاغذ دیواری مناسب به شما کمک نماید.

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

 

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

choose-the-living-room-wallpaper

 


منبع:http://mehrmihan.ir/choose-the-living-room-wallpaper/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • sara sara1