وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

اس ام اس های پاییزی ۹۵

اس ام اس | اس ام اس پاییز | اس ام اس های پاییزی

 اس ام اس پاییزی عاشقانه,اس پاییزی عاشقانه,اس مس پاییزی عاشقانه,س م س پاییزی عاشقانه,اسمس پاییزی عاشقانه,مسیج پاییزی عاشقانه,پیام کوتاه …

اس ام اس های پاییزی

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه 

با شاخه هایی از آغوش 

با برگ هایی از بوسه  

با ساعت غرورم _ اما 

من ایستاده ام ، با شاخه هایی از تابستان 

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من ، هنگام شعله ور شدن توست

ها … چشم ها را می بندم

ها … گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم _ اینک _ وقت عبور تن توست

اس ام اس های پاییزی

دیشب در حوالی خواب هایم ، سال پر بارانی بود . . .

خواب باران و پاییزی نیامده را دیدم

دعا کردم که بیایی

با من کنار پنجره بمانی ، باران ببارد

اما دریغ که رفتن ، راز غریب این زندگیست

رفتی پیش از آن که باران ببارد. . .

 

اس ام اس های پاییزی

درختان پر شکوفه بادام را دیگر فراموش کن، اهمیتی ندارد

در این روزگار

آنچه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور

موهایت را در آفتاب خشک کن

عطر دیرپای میوه ها را بر آن بزن

عشق من، عشق من

فصل پاییز است…

 

اس ام اس های پاییزی

پاییز از حوالی حوصله‌ات که بگذرد

من زرد می‌شوم

عاشق می‌شوم

و تا کفش‌های رفتنت ‌جفت می‌شوند

غریب می‌مانم!

 

اس ام اس های پاییزی

این عصرهای پائیزی؛

عجـیب بـوی ِ نـفس هـای ِ تـو را می دهـد …!

گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی؛ و مـن دچـار می شـوم

تـمام ِ “مــن” دارد “تـــو” می شـود

بـاور مـی کنـی

 

اس ام اس های پاییزی

پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر من دوست دارمت

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را …به دست خودت می سپارمت

 

اس ام اس های پاییزی

روز پاییزی میلاد تو در یادم هست

روز خاکستری سرد سفر یادت نیست

ناله ی نا خوش از شاخه جدا ماندن من

در شب آخر پرواز خطر یادت نیست

تلخی فاصله ها نیز به یادت ماندست

نیزه بر باد نشسته ست و سپر یادت نیست

 

اس ام اس های پاییزی

دارد پاییز می رسد …

انار نیستم

که برسم به دست‌های تو …

برگ‌ م

پُر از اضطرابِ افتادن … !!!

 

اس ام اس های پاییزی

پاییز که می آید

انگار من هم باید بیایم

بیایم تا عاشق شوم

شاید بهاری شوم

اما نمیدانم چرا عشق من هم پائیزی است

نه با آمدنم

نه با عاشق شدنم

هیچوقت بهاری نمی شود.

 

اس ام اس های پاییزی

پاییز به معنی رسیدن دست های تابستانی توست

پاییز یعنی مو و لبان تو

دست‌کش ها و بارانی تو

و عطر هندی‌ات که صد پاره‌ام می‌کند

زیباترین عکس های پاییزی عکس فصل خزان عکسهای پاییزی, عکس برگهای رنگی پاییز عکسهای عاشقانه پائیزی زیباترین عکسهای درختان پاییزی,عکس فصل …

متن پاییز

پاییز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد
با این همه
از منبر بلند باد
بالا که می رود
درخت ها چه زود به گریه می افتند !

 

sms-autumn-95

 

برگ ریزان که باشد
باد سرد که بوزد
باران که بیاید
خلاصه بگویم
پاییز که باشد
از همیشه تنها ترم
و عاشق تر

اس ام اس تبریک پاییز

پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ

و من آرزومند آرزوهایت . . .

.

.

.

پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر”من دوست دارمت”

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را… به دست خودت می سپارمت

.

.

.

نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

ونه زمستان با هیچ اسفندی

اندازه پاییز به مذاق خیابانها خوش نیامد

پـائیز مــهری داشـت کـه بـــَر دل هـر خیـابان مـی نشست . . .

.

.

.

یک پنجره از ابر بهارم لبریز

لبریزتر از غم غروب پاییز

در محکمه ام نوشت دنیا روزی

تبعید به غربت جنوب پاییز . . .

 .

.

.

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی

فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم

برای من که دلم چون غروب پاییز است

صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . . .

 

 

درخت های خرمالو

sms-autumn-95

کاش آدم ها
شبیه درخت های خرمالو بودند !
که در پائیز برگ هایشان را از دست میدهند
ولی عشقشان به ثمر می نشیند
و زیبایی می آفرینند !

دل نوشته تصویری در مورد پاییز

sms-autumn-95

پاییز شاملو

این فصل دیگریست-شاملو

بی‌آن‌که دیده بیند،

در باغ
احساس می‌توان کرد
در طرح ِ پیچ‌پیچ ِ مخالف‌سرای باد
یاءس ِ موقرانه‌ی برگی که

بی‌شتاب
بر خاک می‌نشیند.

بر شیشه‌های پنجره

آشوب ِ شب‌نم است.
ره بر نگاه نیست
تا با درون درآیی و در خویش بنگری.

با آفتاب و آتش

دیگر
گرمی و نور نیست،
تا هیمه‌خاک ِ سرد بکاوی

در

رویای اخگری.

این

فصل ِ دیگری‌ست
که سرمایش

از درون
درک ِ صریح ِ زیبایی را

پیچیده می‌کند.

یادش به خیر پاییز

با آن
توفان ِ رنگ و رنگ

که برپا
در دیده می‌کند!

هم برقرار ِ منقل ِ اَرزیز ِ آفتاب،
خاموش نیست کوره

چو دی‌سال:
خاموش
خود
من‌ام!

مطلب از این قرار است:
چیزی فسرده است و نمی‌سوزد

امسال
در سینه
در تن‌ام

این فصل دیگریست-شاملو-دکلمه رضا پیربادیان.

منبع: http://mehrmihan.ir/sms-autumn-95/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۲۲
  • sara sara1