وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام ای دل / همراه متن

Babak Jahanbakhsh – Ey Del

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی بابک جهانبخش به نام ای دل

با لینک مستقیم و بهمراه متن ترانه از آلبوم من و بارون

download-idel-babak-jahanbakhsh

متن آهنگ ای دل بابک جهانبخش

دلم سوخت واسه احساسی که پایه تو هدر کردم
دلم سوخت که تو بودی و اما با تنهایی سر کردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دسته تو دادم
واسه عمری که سوزوندیم ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باشو بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکره چشاش نباش
دنباله خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تورو نمی خواد
تویه خوابو خیالم
هنوز دستاتو می گیرم می دونم که نمیای
ولی من برات میمیرم
همه احساسو قلبم
تو دستایه تو گیره می خوام رها شم از تو
عشقت از دلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دسته تو دادم
واسه عمری که سوزوندیم ولی نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باشو بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکره چشاش نباش
دنباله خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تورو نمی خواد
ای دل دیدی تنهات گذاشتو رفت
تویه غمهات گذاشتو رفت
آره دوستت نداشتو رفت
رفتش اما عکساش کنارمه
فقط تنهایی یارمه
ببین تویه صدام غمه


دانلود آهنگ بابک جهانبخش ای دل با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای ای دل با صدای بابک جهانبخش

دانلود آهنگ ای دل از بابک جهانبخش با لینک مستقیم با پخش آنلاین

دانلود آهنگ بابک جهانبخش ای دل از آلبوم منو بارون همراه با متن

download ahang Babak jahanbakhsh – Ey Del

download-idel-babak-jahanbakhsh

آهنگ جدید بابک جهانبخش – ای دل

دانلود آلبوم با دو کیفیت ۱۲۸ و۳۲۰

 

متن آهنگ بابک جهانبخش ای دل

دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم
دلم سوخت که تو بودی و اما با تنهایی سر کردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیش ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت

ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تو رو نمی خواد

توی خواب و خیالم هنو دستاتو می گیرم
می دونم که نمیای ولی من برات می میرم
همه احساس و قلبم تو دستای تو گیره
می خوام رها شم از تو عشقت از دلم نمیره
عشقت از دلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیش ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت

ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تو رو نمی خواد

ای دل دیدی تنهات گذاشت و رفت
توی غمهات گذاشت و رفت
آره دوست نداشت و رفت
رفتش اما عکساش کنارمه
فقط تنهایی یارمه
ببین توی صدام غمه

دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم
دلم سوخت که تو بودی و اما با تنهایی سر کردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیش ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت

ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تو رو نمی خواد

توی خواب و خیالم هنو دستاتو می گیرم
می دونم که نمیای ولی من برات می میرم
همه احساس و قلبم تو دستای تو گیره
می خوام رها شم از تو عشقت از دلم نمیره
عشقت از دلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیش ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت دلم سوخت

ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تو رو نمی خواد

ای دل دیدی تنهات گذاشت و رفت
توی غمهات گذاشت و رفت
آره دوست نداشت و رفت
رفتش اما عکساش کنارمه
فقط تنهایی یارمه
ببین توی صدام غمه

Download Music 320

منبع :  http://mehrmihan.ir/download-idel-babak-jahanbakhsh/

مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۰۵
  • sara sara1