وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

ایده های نو و شیک برای دکوراسیون سالن غذاخوری + سالن غذاخوری ۲۰۱۷

 در این مقاله، ما سبک های مدرن و کلاسیک سال ۲۰۱۷ برای طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری را برای شما آماده کرده ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

همه ی ما دکوراسیون خانه مان را دوست داریم و همواره تلاش می کنیم در طراحی آن نهایت دقت را داشته باشیم تا همیشه در زیباترین و بهترین حالت ممکن باشد. بعضی افراد سعی می کنند تنها از وسایل تزیینی زیبا در همه ی قسمت های منزل شان استفاده کنند و بعضی هم تنها به زیبا و شیک بودن مبلمان توجه دارند اما درست این است که به تمام جزییات دکوراسیون منزل توجه کنیم، از مبلمان گرفته تا جزئیات تزیینی کوچک؛ با این روش کاملا فضایی زیبا و شیک خواهید داشت…

در این مطلب درباره ی طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری صحبت خواهیم کرد، به ویژه اینکه چگونه آن را به محیطی زیبا تبدیل کنیم و چگونه برای پر کردن و تکمیل دکوراسیون آن، وسایل را انتخاب کنیم. ازجمله انتخاب میز غذاخوری ، فرش های زیبا و انتخاب پرده هایی که مکمل دیگر جزئیات سالن باشند و در نهایت هم انتخاب و تهیه ی برخی لوازم تزیینی و جانبی که به ظرافت و زیبای محیط بیافزاید….

ایده ها و نکاتی برای طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری

یکی از مراحل طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری مربوط به انتخاب میز غذاخوری مناسب است که در ادامه برخی نکات را که به شما کمک می کند تا یک میز عالی انتخاب کنید را بیان خواهیم کرد. در این مرحله خیلی دقت کنید چرا که یک اشتباه کوچک سبب نامتعادل شدن دکوراسیون شما خواهد شد.

۱- در ابتدا باید مساحت کل جایی را که می توانید از آن به عنوان سالن غذاخوری استفاده کنید را بدانید و دانستن این موضوع پایه و اساسی برای خوب پیش رفتن همه ی انتخاب ها و طراحی های مد نظر ما از جمله انتخاب وسایل تزیینی و میزغذاخوری است. به عنوان مثال اگر شما یک سالن غذاخوری کوچک دارید باید از رنگ های روشن برای نقاشی دیوارها و کف سالن استفاده کنید تا محیط خیلی کوچک به نظر نرسد و دید بصری بزرگ تری داشته باشد، همچنین باید میزغذاخوری که انتخاب می کنید کوچک باشد تا فضای کمتری اشغال کند. در غیر اینصورت مبلمان زیبا به نظر نمی رسد و همچنین اتاق کوچک و شلوغ به نظر می رسد. بنابراین ترجیح داده می شود از میز غذاخوری کوچک و ساده برای وسیع و زیبا نشان دادن سالن استفاده کنید. اما اگر یک سالن غذاخوری بزرگ داشته باشیم ما آزادی بیشتری در انتخاب رنگ های تیره برای دیوارها و کف داریم بدون ترس از اینکه اتاق کوچک به نظر می رسد. و همچنین می توانیم میز غذاخوری بزرگ تری داشته باشیم و نگران شلوغ به نظر رسیدن فضا نباشیم.

15-stylish-dining-room-designs

۲ – در این مرحله باید سبک مورد نظرتان را برای طراحی دکواسیون سالن غذاخوری انتخاب کنید که در این رابطه باید سبک کلی دکوراسیون خانه را هم در نظر داشته باشید و با توجه به سبکی که در نظر می گیرید به انتخاب وسایل تزیینی و میز غذاخوری اقدام نمایید و دقت در این زمینه سبب خواهد شد در زیبایی ظاهر کلی سالن  عدم تعادل به وجود نیاید.

15-stylish-dining-room-designs

۳- پس از انتخاب سبک باید به سراغ رنگ های مورد علاقه تان که با سبک انتخابی شما متناسب باشند بروید. باید رنگی را انتخاب کنید که با تمامی اجزای دکوراسیون شما هارمونی داشته باشد و با اندازه ی سالن و همچنین مبلمان و … همخوانی و سازگاری داشته باشند و این انتخاب رنگ تنها به رنگ دیوارها و کف محدود نمی شود بلکه باید رنگ همه ی عناصر با هم هارمونی داشته باشد و برای رسیدن به این مهم لازم است کمی وقت بگذارید و دقت کنید.

15-stylish-dining-room-designs

۴-پس از اتمام انتخاب عناصر مهم دکوراسیون مانند میزغذاخوری باید به سراغ انتخاب فرش مناسب برای سالن برویم که با فضای کلی سالن هماهنگ باشد و همچنین با میز غذاخوری از جهت رنگ و اندازه به خوبی ست شود. باید یک فرش با طرح مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر میزغذاخوری و وسایل تزیینی سالن حکاکی شده اند شما باید یک فرش با طرح ساده انتخاب کنید تا دکوراسیون شما چشم را اذیت نکند.  و بالعکس، اگر مبلمان و وسایل تزیینی  با یک رنگ غیر برجسته دارید می توانید ازفرش های با نقوش  زیبا و برجسته استفاده کنید تا حس زیبایی در سالن ایجاد شود.

15-stylish-dining-room-designs

۵- در نهایت پس ا انتخاب ارکان کلیدی طراحی دکوراسیون سالن باید برای به سراغ جنبه های تزیینی بروید. به عنوان مثال از نورپردازی های زیبا و چشم نواز متناسب با نوع دکوراسیونتان در قسمت های مختلف سالن استفاده کنید. از یک لوستر زیبا و شیک بالای میزغذاخوری استفاده کنید و همچنین می توانید از وسایل تزیینی لوکس و عتیقه برای تزیین استفاده نمایید.

*************************************

سالن غذاخوری مدرن

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs

15-stylish-dining-room-designs


منبع:http://mehrmihan.ir/15-stylish-dining-room-designs/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۰۳
  • sara sara1