وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

دانلود آهنگ عاشقتم رضا صادقی

download-asheghetam-reza-sadeghi

ترانه و شعر آهنگ عاشقتم رضا صادقی
میون صد هزار تا حرف تو میلیون ها گل آوازه
تمومش گشتمو گشتم نبود در حد و اندازه
نبود حرفی بتونم باش بگم حسی رو که میخوام
بجز یک واژه ساده که پر کرده همه دنیام
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
تکست آهنگ عاشقتم رضا صادقی
برای گفتن حسم هنوز یک واژه کم دارم
که تو شعرام به جای اون همیشه نقطه میذارم
منی که با همین احساس یه عمره زندگی کردم
نه میتونم نه میدونم که به چشمات بفهمونم
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
عاشقتم
عاشقتم
مثه عطر دعا مثه رنگ خدا
مثه من که نفس به نفس با توام همه جا
**

**************************************************************

دانلود با کیفیت ۱۲۸

دانلود با کیفیت ۳۲۰


منبع:http://mehrmihan.ir/download-asheghetam-reza-sadeghi/

 


مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • sara sara1