وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

وبلاگ تفریح و سرگرمی زمستونی

وبلاگ تفریح و سرگرمی

revenge-young-girl-in-zanjan
پلیس در تحقیقات خود متوجه شد فردی ایمیل شاکی را به دست آورده و از این طریق عکس‌ها و تصاویر دستکاری شده را به آدرسش ارسال ‌کرده است.
به گزارش ایران ناز به نقل از جام جم: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری دختر جوانی که در ازدواج با صاحبکارش شکست خورده و با طرح نقشه‌ای قصد متلاشی کردن زندگی او را داشت، خبر داد. سرگرد نصرالله امیری با بیان این‌ که صاحب آموزشگاهی از دریافت عکس‌ها و مطالبی از طریق ایمیل که خانواده‌اش را در آستانه فروپاشی قرار داده اعلام شکایت کرده بود، گفت: پس از طرح شکایت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: پلیس در تحقیقات خود متوجه شد فردی ایمیل شاکی را به دست آورده و از این طریق عکس‌ها و تصاویر دستکاری شده را به آدرسش ارسال ‌کرده است. امیری تصریح کرد: ماموران پلیس فتا در نخستین مرحله، متهم را که دختر جوانی بود، شناسایی کردند و پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک لازم، او را دستگیر کردند.
امیری خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم، مشخص شد وی پیش از این در آموزشگاه شاکی مشغول به کار بوده و از این طریق ایمیل وی را به دست آورده و اقدام به ارسال تصاویر دستکاری شده کرده است. وی با بیان این‌ که در بازجویی‌ها متهم علت و انگیزه خود را ازدواج با شاکی عنوان کرده است، گفت: متهم وقتی متوجه می‌شود وی با دختر دیگری ازدواج کرده است، به وی حسادت کرده و تصمیم گرفته با دستکاری تصاویر و ارسال آنها به صاحبکارش از او انتقام بگیرد.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی زنجان تصریح کرد: با این اقدام متهم، خانواده شاکی در معرض فروپاشی بود که اقدام به موقع پلیس در شناسایی و دستگیری متهم از این اتفاق جلوگیری کرد. وی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور، پست الکترونیک و اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
منبع : http://mehrmihan.ir/revenge-young-girl-in-zanjan/

مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • sara sara1